Hoppa till innehåll

kors i mitt tak!

augusti 10, 2016

det kan hända att det inte finns några läsare till den här bloggen.det gör inget, det ska bli skönt att få skriva av sig i vilket fall.

det kan hända att detta blir ett jättelångt inlägg eller så kommer det att komma en mängd kortare, vi får helt enkelt se.

det har nämligen hänt en del sen vi sågs sist, jag och bloggen.

jag har varit gravid och jag har fött ett barn som nu har hunnit bli 3 månader gammalt! det är helt galet faktiskt. och roligt. och jobbigt. mest roligt, men också ganska jobbigt. nu när jag och min lilla familj passerat den första spädbarnstiden så känns det mest roligt. om detta finns det mycket att skriva om. vi får se hur mycket jag låter pysa ut här i bloggen.

jag kanske börjar med att summera min graviditet… ja så gör vi. vi ses i nästa inlägg, hej!

No comments yet

Lämna en kommentar