Hoppa till innehåll

NU ÄR DET TJUFÄMTEEE

april 25, 2013

alltså. jag kan nog inte med ord beskriva känslan när jag igår köpte parkeringsbiljett på högskolan och fick se att datumet inte var den 25:e utan den 24:e. JAG SOM VARIT SÅ TAGGAD PÅ PENGAR. tur att jag inte var helt barskrapad på kontot och tur att jag ändå inte hade hunnit shoppa för att jag hade skola hela gårdagen. vi spenderade nämligen hela dagen på Innovatum igår och förutom att det var sjukt sköj så käkade vi även SVINGOD lunch där. wok med kyckling, goa grönsaker och jordnötter samt det godaste salladsbordet ever. vet inte vad jag ville säga med det riktigt. aja.

idag är det alltså äntligen den 25:e. jag har pluggat nån timme inför mitt naturvetenskaps-experiment som jag ska utföra med kidsen på måndag. känner att det kan bli rätt bra = yay = pluggångest lindrad. nu är det bara bombnedslaget till hem samt dusch och fix kvar innan jag faktiskt har förtjänat en shoppingrunda på stan.

lejters.

No comments yet

Lämna en kommentar