Hoppa till innehåll

en ordentlig tv-serie-purge är väl på sin plats också va?

mars 4, 2014

jag skulle behöva detoxa mig från nya tv-serier och har från och med nu satt upp ett förbud mot att börja titta på nya serier. det räcker liksom med de typ 10-12 olika jag följer. men,

min senaste besatthet var första säsongen av Hannibal.
läste igenom bloggen förut och såg att jag och Koffe visst såg det lite på tv:n FÖRRA våren, men jag vet att den mest gick i bakgrunden och att jag inte hängde med alls. för någon söndag sedan plöjde jag däremot hela första säsongen på netflix, i PERFEKT timing till att säsong två startade i USA nu i fredags. herrejävlar vad orolig jag har varit, och jag vill ju inte spoila något här nu men jag lär ju fortsätta följa säsong 2 alltså. hett tipz. och Hugh Dancy är så jävla fin.

annars peppar jag GAME OF THRONES som säsongsstartar om lite drygt en månad.
är så peppad och förväntansfull att jag samtidigt blir djupt olycklig samt OROLIG när jag tänker på sannolikheten att en kommer bli mindfuckad och hjärtekrossad. de har ju gjort’et förr öm en sägert.

mvh forever-stuck-in-soffan

No comments yet

Lämna en kommentar