Hoppa till innehåll

annars tv-serie-konsumerar jag mestadels av min vakna tid..

april 22, 2013

jag tänkte att jag skulle redovisa vilka tv-serier jag hänger upp mitt liv kring för tillfället.

förra veckan såg jag säsong 5 och det som hittills kommit ut av säsong 6 av Mad Men.
jag såg även färdigt säsong 2 av Girls. och har fortsatt på säsong 2 av New Girl.
jag och och Koffe har tillsammans sett snart hela första säsongen av Game of Thrones.
detta parallellt med mina morgon-doser av Greys Anatomy och vecko-avsnittet av Vampire Diaries.
på måndagar kl 21 kollar jag och Koffe på Hannibal på 5:an.

den här veckan ska jag och Koffe fortsätta med Game of Thrones,
jag ska se första avsnittet av Hemlock Grove, se klart säsong två av New Girl,
se mina veckor-doser av Vampire Diaries, Greys Anatomy, Hannibal och Mad Men.

är det socialt accepterat att ha tv-serier som intresse, som det är att typ syssla med roller derby eller spela i band? snälla säg att det är det.

No comments yet

Lämna en kommentar